maanantai 10. elokuuta 2015

Mian läksiäiset - My best friend's farewell party


Lauantaina oli mun kaverin Mian läksiäisjuhlat. Hänellä on edessä vaihto-oppilasvuosi Kanadassa ja se näkyi juhlien teemassa aika selkeesti. Kaikki oli punavalkoista Kanadan lipun tavoin. Koska Mian kanssa tulee koulussa ollessa ja vapaalla vietettyä aikaa kaikista eniten, on myös mun syksystä tulossa aika erilainen. Kaiken lisäksi meidän kouluun on myös tulossa vaihto-oppilas, Haley, jonka näin ensimmäistä kertaa myös noissa juhlissa. Oon aika innoissani tästä syksystä, mutta samalla on vähän haikeat fiilikset kesän loppumisesta ja siitä, etten nää parasta kaveriani kokonaiseen vuoteen. Jätän teille tähän teille vielä linkit sekä Mian että Haleyn blogeihin, jos haluatte seurailla.


Muuten oli tosi mukavaa viettää lähes koko päivä läksiäisissä herkkuja syöden, kavereita nähden ja muuten vaan jutellen. Mä olin paikalla ensimmäisten joukossa ja lähdin kotiin vasta yömyöhällä autettuani ensin pakkailussa ja muussa. Viimeinen ilta vuoteen parhaassa seurassa, joten siitä otettiin kaikki irti. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti